Plan for evaluering: | Vi vil i hele huset, arbejde med et tema af gangen.
Vi vil på Balancebillerne evaluere temaet til stuemøde lige inden endt temaperiode.
Uge 19 – uge 35, 2014: Natur og naturfænomener.
Uge 36 – uge 52, 2014: Sociale kompetencer.
Uge 1 – uge 17, 2015: Sprog.
Uge 18 – uge 31, 2015: Krop og bevægelse.
Uge 32 – uge 48, 2015: Kulturelle udtryksformer og værdier.
Uge 49 – uge 9, 2015/2016: Alsidig personlig udvikling.
Uge 10 – uge 17, 2016: Udarbejdelse af ny læreplan.
Maj 2016: Ny læreplan afleveres.
Vi vil slutevaluere læreplanen efter følgende skema. |
Tema: | |
Læringsmål :Nåede vi vore mål og hvorfor og i hvor stor en udstrækning, hvis ikke vi nåede målene?
|
|
TiltagBeskrivelse af de valgte tiltag som dokumenteres og evalueres.
|
|
Tegn:Summativ evaluering-status?
Så vi de tegn vi forventede i den udstrækning vi forventede det?
|
|
Dokumentation:Hvad medsender vi som dokumentation og hvad tænker vi denne dokumentation viser?
|
|
Dokumentation:Hvad har vi fået ud af vores dokumentation i forhold til børn, personale, forældre og børnemiljø?
Er der ting der skal ændres i vores måde at dokumentere på? |
Børn:
Forældre:
Børnemiljø:
Ændringer: |
EvalueringPå baggrund af mål, tegn og tiltag evalueres vores refleksionsproces og læring og der angives hvordan der følges op på resultaterne.
|
Formativ evaluering – justering?
Dynamisk evaluering – uventede resultater?
Generativ evaluering – udvikling og læring?
|